هدایت به بالای صفحه

محتواهای حرفه ای و جذاب بیمه

راز و رمزهای محتوانویسی حرفه ای بیمه

یکی از مهمترین مهارت ها برای فروش اینترنتی بیمه، مهارت تولید محتوای جذاب برای فروش می باشد. اگر شما هم نماینده بیمه ای هستید که می خواهید فعالیت خود را از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی انجام دهید و یا فروش بیشتری داشته باشید، ناچارید روش ها و تکنیک های تولید محتوا را به خوبی بیاموزید و یا از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

فروش از طریق اینترنت به سرعت در حال گسترش است و محتواهایی که در گذشته مورد توجه افراد قرار می گرفت، متأسفانه دیگر کاربردی ندارد و افرادی می توانند در این زمینه موفق باشند و مشتریان بیشتری جذب کنند که محتوای بهتر و متقاعدکننده تری داشته باشند و بتوانند در ابتدا با محتوای خود افراد بیشتری را به پیج اینستاگرام، سایت و یا سایر صفحات خود در شبکه های اجتماعی جذب نمایند.

حتماً تولید محتوای حرفه ای و جذاب یکی از دغدغه های اصلی شما برای فعالیت در فضای وب و شبکه های اجتماعی است که به این صفحه سرزده اید و در حال مطالعه این مطلب هستید. اما دیگر نگران نباشید. خوشبختانه ما پس از سالها تلاش در زمینه فروش بیمه و تولید محتوای تخصصی بیمه، مشاوره به نمایندگان محترم بیمه برای فعالیت اصولی و فروش بیشتر در اینستاگرام و ادمینی پیج های فعال نمایندگان بیمه، با مطالعه عملکرد مغز در زمینه فرایندهای ذهنی افراد در هنگام تصمیم گیری برای خرید و اهرم هایی که باعث می شود تا مخاطبان شما راحت تر متقاعد شوند و به خرید خدمات بیمه ای شما اقدام کنند، فرمولهای طلایی را بر روی پیج های مختلف اجرا کردیم و اکنون این فرمول ها را به طور کامل در دوره راز و رمزهای محتوای نویسی بیمه در اختیار شما قرار می دهیم.

1.550.000 تومان

شرکت در دوره راز و رمزهای محتوای نویسی حرفه ای بیمه

در این دوره 12 فرمول طلایی محتوانویسی حرفه ای برای فروش بیمه برای شما آماده کردیم و دو چک لیست فوق العاده کاربردی برای شما طراحی نموده ایم که با استفاده از آنها می توانید صدها محتوای ناب و پرفروش برای پیج اینستاگرام و یا سایر فضاهای مجازی خود مانند سایت، کانال تلگرام و گروههای واتس اپ خود تولید کنید و آنها را در قالب های مختلف مورد نظر خود ارائه نمایید.

وقتی شما این فرمولها را می آموزید و محتوای خود را براساس این فرمول ها آماده می کنید، نظر مخاطبان خود را به آسانی جلب می کنید و تمام افرادی که تا دیروز بی توجه از کنار مطالب و پست های شما رد می شدند، به صورت جدی به محتواهای جدید شما توجه می کنند و یا درخواست مشاوره برای شما ارسال می کنند و یا اقدام به خرید می کنند.

1.550.000 تومان

شرکت در دوره راز و رمزهای محتوای نویسی حرفه ای بیمه

این دوره به چه صورت ارائه می شود؟

محتوای این دوره به صورت کاملاً نوشتاری و با مثال ها و تصاویر مرتبط برای شما آماده شده است تا شما به راحتی بتوانید بدون نیاز به اینکه زمان خاصی را در طول روز به آن اختصاص دهید و یا مجبور باشید در یک فضای کاملاً ساکت مطالب را ببینید و یا بشنوید، بتوانید در زمانهای کوتاهی که در انتظار هستید مانند زمانی که در تاکسی، اتوبوس و یا مترو نشسته اید و یا حتی در دفتر کار و منزل در حال یک استراحت کوتاه هستید، مطالب هر جلسه را مطالعه کنید و بلافاصله با استفاده از فرمول ها، محتوای مورد نظر خود را بنویسید و سپس در قالب مورد نظر خود (ویدئو، عکس نوشته، مقاله و ...) آن را تنظیم و منتشر کنید.

آیا برای شرکت در این دوره باید وقت زیادی اختصاص دهم؟

خیر، از آنجا که ما خودمان هم در زمینه فروش بیمه تجربه کافی داریم و با بازار کار و فضای نمایندگان بیمه به خوبی آشنایی داریم، همچنین تمامی مشتریان ما نمایندگان بیمه از سراسر ایران هستند و به طور اختصاصی به نمایندگان بیمه خدمات ارائه می کنیم، این دوره را به گونه ای طراحی کرده ایم که شما بتوانید حتی در حالتی که در حال مشاوره به مراجعه خود هستید و یا در حال صدور و ارائه بیمه نامه هم هستید، محتواهای کاربردی برای خود آماده کنید.

همچنین هر جلسه این دوره شامل یک فرمول طلایی می باشد که همراه با یک فرم حرفه ای محتوانویسی در اختیار شما قرار می گیرد و شما همانطور که در حال مطالعه هر فرمول هستید، فرم محتوانویسی را نیز تکمیل می کنید و در پایان جلسه، متن اولیه محتوای شما کاملاً آماده است.

1.550.000 تومان

شرکت در دوره راز و رمزهای محتوای نویسی حرفه ای بیمه

آیا این فرمول ها را می توان چندین بار مورد استفاده قرار داد و به طور مرتب با استفاده از آنها محتوا تولید کرد؟

بله، با استفاده از این فرمول ها می توان به آسانی صدها محتوای پرقدرت و پرفروش تولید کرد و کافی است کمی خلاقیت خود را به کاربگیرید و همچنین از منابع تولید محتوا استفاده کنید تا هر ماه محتواهای بسیار جذاب و پرمخاطبی تولید کنید و به آسانی مشتریان زیادی را جذب کنید.

منابع تولید محتوا را از کجا می توانیم پیدا کنیم؟

در این دوره چندین هدیه برای شما آماده کرده ایم که یکی از هدایای ارزشمند این دوره، معرفی منابع بکر و بسیار عالی برای تولید محتواست. دید شما پس ازشرکت در این دوره بسیار گسترده تر می شود و علاوه بر آشنایی و دسترسی به منابع تولید محتوای حرفه ای و پرمخاطب، یادمی گیرید خودتان منابع جدید و بکری را بیابید که تاکنون دیگران به سراغ آنها نوفته اند.

بنابراین شما همیشه ایده و مطلب کافی و کاربردی برای تولید محتوا ناب و جذاب خود در اختیار خواهید داشت و از این به بعد با دغدغه تولید محتوا خداحافظی می کنید.

چرا باید در این دوره شرکت کنم؟

اگر شما نماینده بیمه فعالی هستید که قصد دارید در فضای اینترنت و به ویژه اینستاگرام جایگاه خوبی داشته باشید و فروش بسیار بالایی از طریق اینترنت به دست آورید، اولین و مهترین مهارتی که برای جذب مخاطبان، علاقه مند سازی آنها و در نهایت تبدیل آنها به متقاضی خرید بیمه نیاز دارید، تولید محتوای اصولی و حرفه ای فروش است.

در غیر اینصورت شما نیز مانند بسیار از نمایندگانی که مدتی به وقت و هزینه صرف می کنند و در فضای اینترنت فعالیت می کنند و سرانجام ناامید و بدون هیچ دستاوردی موفقیت دیگران را تماشا می کنند، ناچار خواهید شد تا همین مسیر را طی کنید.

ولی وقتی شما در این دوره شرکت می کنید، اصول محتوانویسی حرفه ای برای فروش را می آموزید و محتوای شما می تواند به عنوان چندین بازاریاب بسیار قوی افراد زیادی را به سمت شما بیاورد تا شما بتوانید با مشاوره درست و حرفه ای آنها را به مشتری و بیمه گذار وفادار خود تبدیل کنید.

همچنین نسبت به افرادی که مهارت تولید محتوای حرفه ای را ندارند بسیار جلوتر هستید و در حالیکه آنها هر روز شاهد افت پیج خود هستند و هیچ درخواست مشاوره ای برای فروش بیمه ندارند، شما می توانید افراد بسیار بیشتری را جذب کنید و هر روز به افراد بیشتری مشاوره بدهید و بیشتر بفروشید.

1.550.000 تومان

شرکت در دوره راز و رمزهای محتوای نویسی حرفه ای بیمه

میم های بیمه ای

میم های بیمه ای یکی از بهترین و جذاب ترین محتواها برای انتقال مفاهیم بیمه ای و کنجکاو کردن مخاطبان هستند.

میم (meme: انگلیسی) یا مِم (mème: فرانسوی) به ایده، روش یا رفتاری گفته می شود که برای گسترش یک فرهنگ، مانند ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود و غالباً هدف آن انتقال یک پدیده، معنا یا موضوع مشخصی است که آن میم آن را نشان می دهد و بازنمایی می کند.

در اینجا مجموعه ای از میم های بیمه ای که توسط گروه محتواساز بیمه Insureagent.ir تولید و ارائه شده است را به شما همکاران محترم و نمایندگان عزیز بیمه تقدیم می کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها با زبان میم ها و مطالبی طنزگونه مخاطبان خود را نسبت به مزایای بیمه آگاه و کنجکاو کنید.

برای دانلود هر کدام از میم ها، تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید و یا ضربه بزنید.

میم بیمه ای با موضوع سرطان

میم شماره 1

قدرت بیمه عمر

میم شماره 2

آرامش خیال با بیمه زندگی

میم شماره 3

مشاوره بیمه عمر

میم شماره 4

تشویق به بیمه عمر

میم شماره 5

پشیمانی از بیمه نشدن

میم شماره 6

دریافت خسارت از بیمه

میم شماره 7

اشتیاق به بیمه شدن

میم شماره 8

بیمه نشدن

میم شماره 9

بیمه عمر کودکان

میم شماره 10

سری های جدید میم های بیمه ای به زودی آماده و به شما تقدیم می شه

لطفاً نطرات خودتون را در رابطه با این نوع محتوا برامون بنویسید

هشت اشتباه رایج در کامنت نویسی

کامنت مارکتینگ یکی از روش های جالب و بسیار پربازده در بازاریابی اینترنتی و به ویژه در شبکه های اجتماعی است که باعث می شود افراد به راحتی با یکدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند و از نظرات هم مطلع شوند.

کامنت نویسی نوعی از تولید محتوای بسیار کوتاه است که به راحتی قابل ارائه و یادگیری است و اگر درست از آن استفاده شود در عین سادگی بسیار کارآمد و مفید است. کامنت نویسی در پیج اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی، در وبلاگ ها و یا هر فضای به اشتراک گذاری محتوا که امکان کامنت نویسی در آن وجود دارد، قابل ارائه است.

یادگیری کامنت نویسی و کامنت مارکتینگ اصولی به شما کمک می کند تا در دایرکت مارکتینگ و پاسخگویی به دایرکت ها هم بسیار حرفه ای عمل کنید و فروش های بیشتری را به نتیجه برسانید.

بسیاری از افراد، به اهمیت کاربرد درست کامنت واقف نیستند و به جای آنکه از آن برای معرفی تخصص و ایجاد تعامل و رابطه با افراد دیگر استفاده کنند، صرفاً برای تعامل های زودگذر استفاده می کنند. هر چند کامنت های بی ارزش در برخی شبکه های اجتماعی چندان کارآمد نیستند ولی در برخی شبکه ها مانند اینستاگرام خیلی هم بی تأثیر نیستند و کامنت گذاری اگر از محدوده خود خارج نشود، بهتر از بی تفاوتی و عدم استفاده از آن است.

این موضوع بیشتر در شبکه های اجتماعی نمود پیدا می کند. زیرا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تعامل بسیار مهم است و هر تعامل سازنده ای برای هر دو طرف سودمند و مفید است.

فردی که در زیر پست شما یک کامنت ارزشمند قرار می دهد، هم باعث می شود تا پست شما بهتر دیده شود و هم خودش بهتر و بیشتر دیده می شود. شما هم به همین صورت می توانید اقدام کنید و برای معرفی خودتان در کامنت نویسی حرفه ای شوید.

اهمیت کامنت نویسی تا حدی زیاد است که به عنوان یک ابزار بازاریابی مطرح شده است و کامنت مارکتینگ یکی از ارکان مهم بازاریابی دیجیتال و یکی از بخش های مهم و اساسی آموزش های اینستاگرام و بازاریابی اینترنتی است.

بسیاری از افراد درمورد اهمیت کامنت نویسی مطلع هستند ولی از آنجا که به خوبی نمی دانند چگونه باید این کار را انجام دهند و چه کامنت هایی بنویسند و یا به کامنت های خود چگونه پاسخ دهند تا بهترین نتیجه را به دست آورند، اشتباهات فاحشی انجام می دهند که نه تنها برای آنها بازخورد مناسب ندارد، بلکه باعث می شود تا نتیجه عکس به دست آورند.

8 اشتباهات رایج و بزرگ در کامنت نویسی اینستاگرام:

  1. نوشتن کامنت با پیج غیرکاری برای جذب مشتریان: زمانی که شما کامنتی را در اینستاگرام ارائه می کنید اگر بتوانید نظر افراد را جلب کنید، آنها از طریق آی دی پیج شما وارد پیج شما می شوند و اگر این آی دی مربوط به پیج کاری شما نباشد، نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.
  2. فقط خودتان را تبلیغ کنید: اگر در کامنت فقط قصد دارید خودتان را تبلیغ کنید و ارزش افزوده ای به مخاطبان و یا انرژی مثبتی به صاحب پیج ارائه نمی کنید، اشتباه بزرگی مرتکب شده اید.
  3. از عبارات کلیشه ای استفاده کنید: عباراتی مثل «عالی بود»، ایموجی تنها، یا متنهای کپی شده و تکراری
  4. التماس کنید: از افراد می خواهید که پیج شما را ببینند. این روش قبلاً جواب می داد ولی مدتهاست منسوخ شده و اینقدر تعداد پیج ها و مطالب زیاد شده که دیگر افراد به این مدل پیام ها توجهی نمی کنند.
  5. بدون آنکه مطلب را به خوبی مطالعه کنید و یا پست را ببینید، کامنت بنویسید: خیلی از افراد برای جذب فالور بیشتر به مسلسل وار وارد یک پیج یا هشتگ می شوند و بدون آنکه محتوا را ببینند لایک می کنند و یا کامنت عالی بود و ... می گذارند. این کار نه تنها هیچ کمکی به شما نمی کند، بلکه نوغی رفتار ربات گونه است که باعث می شود پیج شما در اینستاگرام با مشکل مواجه شود.
  6. بی هدف کامنت بگذارید: برای پیجهای نامرتبط و غیرهدف کامنت می گذارید. این کار افراد غیر هدف را وارد پیج شما می کند.
  7. از الفاظ مناسب و محترمانه استفاده نکنید: اولین و مهمترین چیزی که در ارائه کامنت باید رعایت کنید، رعایت ادب و احترام است. زیرا افراد محترم و مؤدب طبیعتاً علاقه ای ندارند با افراد بی ادب که شئون اجتماعی را راعایت نمی کنند مراوده داشته باشند و این کار حتی اگر سهوی و از روی عصبانیت هم باشد، شخصیت شما را تحت تأثیر قرار می دهد.
  8. در پیج های کوچک به سؤالات افراد پاسخ دهید: بهتر است در پیج های کوچک به سؤالات افرادی که از صاحب پیج سؤال پرسیده اند، پاسخ ندهید. به جای این کار چند روش دیگر را به شما پیشنهاد می کنیم که در بخش آموزش کامنت نویسی به طور کامل به آن پرداخته ایم.

خوب تا اینجا منوجه شدید که کامنت نویسی چقدر مهم و ارزشمند است و از آنجایی که بیشتر افراد ارزش و اهمیت آن را نمی دانند یک فرصت عالی برای افرادی است که به خوبی در کامنت نویسی مهارت دارند و از آن به خوبی و درستی استفاده می کنند.

یکی از مشکلاتی که اکثر نمایندگان بیمه با آن مواجه هستند، جذب مشتریان هدف و جلب توجه افراد نسبت به خدمات بیمه ای خودشان است.

کامنت مارکتینگ می تواند به شما به عنوان یک نماینده بیمه کمک کند تا با مشتریان بالقوه خود ارتباط بهتر و مؤثرتری برقرار کنید و ضمن نشان دادن تخصص خودتان حس اعتماد آنها را نسبت به خود تقویت کنید و آنها را جذب کنید.

نوشتن کامنت حرفه ای و مؤثر حتی در راه یابی پست شما به اکسپلور اینستاگرام هم مؤثر است و اگر در کنار سایر فاکتورهای مؤثر به درستی استفاده شود، به پیج شما برای راه یابی به اکسپلور بسیار کمک می کند.

برای اینکه شما نماینده محترم بیمه و همکار گرامی بتوانید از این ابزار عالی و بسیار کارآمد به خوبی بهره مند شوید و اینکه شمایی که تا اینجا آمده اید، با افرادی که این مطالب را نمی دانند، تفاوت زیادی داشته باشید، تمام نکات مربوط به کامنت نویسی را به صورت یک آموزش فشرده و بسیار کاربردی برای شما تهیه کردیم که همین الان می توانید به سرعت از آن استفاده کنید.

قیمت این آموزش فقط 250.000 تومان است

که در حال حاضر به مناسبت اولین ارائه فقط با قیمت 150 هزار تومان (قیمت یک پیتزا) برای شما ارائه می شود.

همین الان به راحتی ثبت نام کنید و یک کامنت نویس حرفه ای برای جذب مشتریان بیشتر شوید.

آموزش کامنت نویسی حرفه ای

آموزش فشرده کامنت نویسی حرفه ای در اینستاگرام

آموزش کامنت های ثروت ساز

آموزش کامنت مارکتینگ در اینستاگرام

با استفاده از این آموزش شما چه چیزهایی یاد می گیرید و به دست می آورید:

  1. با آناتومی یک کامنت خوب و حرفه ای آشنا می شوید.
  2. انواع موضوعاتی که می توانید برای نوشتن یک کامنت حرفه ای به کار ببرید را می آموزید.
  3. زمان مناسب برای کامنت نویسی در پیج خودتان و پیج دیگران را یاد می گیرید. (یکی از نکات بسیار مهم برای ورود پست شما به اکسپلور)
  4. روش نوشتن یک کامنت حرفه ای و مقدار مناسب آن را می آموزید.
  5. در نوشتن یک کامنت عالی و کامنت مارکتینگ، حرفه ای می شوید.
  6. یاد می گیرید با کامنتهای منفی چه کنید و چه جوابی بدهید.
  7. چگونه نظر مخالف خود را با محتواهایی مختلف و خلاف عقاید و دانسته های خود ابراز کنید.
  8. چگونه مانع کامنت های غیراخلاقی در زیر پست خود شوید.
  9. چگونه به کامنتهای تبلیغاتی پاسخ دهید.
  10. چگونه کامنتهای پست خود را افزایش دهید.
  11. چه کار کنید تا کامنت شما در زیر پست های پربازدید بیشتر دیده شود.
  12. چه کامنتهایی می تواند به ضرر شما باشد و پیج شما را خراب کند.
  13. محدودیت های اینستاگرام برای کامنت گذاری چیست و اگر رعایت نشود چه اتفاقی برای پیج شما رخ می دهد.
  14. کامنت نویسی در چه موارد دیگری می تواند به شما کمک کند تا تعامل بیشتر و مفیدتری داشته باشید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
  15. کامنت نویسی حرفه ای چگونه به افزایش درآمد شما کمک می کند.

این آموزش به شما کمک می کند تا:

  1. به عنوان یک فرد حرفه ای و متخصص در کار خود شناخته شوید.
  2. مشتریان بالقوه بیشتری را به سمت خود جذب کنید.
  3. اعتماد بیشتری را به خود جلب کنید
  4. افراد بیشتری را علاقه مند کنید تا با شما تعامل داشته باشند 
  5. فالورهای هدفمند بیشتری را جذب کنید
  6. بیشتر شناخته شوید و به افراد بیشتری معرفی شوید
  7. پیج شما بیشتر معرفی شود و در لیست پیشنهادات اینستاگرام قرار بگیرید.
  8. یاد می گیرید که در پیج خودتان چگونه باید کامنت بگذارید و در پیج دیگران چگونه تا نتیجه بسیار خوب و مناسبی به دست آورید.

این آموزش به صورت کاملاً کاربردی و قابل اجرا با جزییات دقیق و نکات خیلی مهمی که باعث می شود تا کار شما نتیجه بخش شود، ارائه شده است و از کلی گویی و اتلاف وقت شما خودداری شده تا به سرعت از اولین پاراگرافی که مطالعه می کنید و یاد می گیرید، بتوانید به سرعت اجرا کنید و نتیجه بگیرید.

قیمت این آموزش فقط 250.000 تومان است

که در حال حاضر به مناسبت اولین ارائه فقط با قیمت 150 هزار تومان (قیمت یک پیتزا) برای شما ارائه می شود.

همین الان به راحتی ثبت نام کنید و یک کامنت نویس حرفه ای برای جذب مشتریان بیشتر شوید.

آموزش کامنت نویسی حرفه ای

افزایش فروش

تا 300% افزایش فروش

هوشمندانه تر، سریعتر و بیشتر بفروشید
فروش شما را تا 300% افزایش می دهیم!

پیدا کردن مشتریان جدید

پیدا کردن مشتریان جدید

چگونه به سرعت مشتریان جدید بیابید، بازار سرد خود را داغ کنید و فروش خود را چندین برابر کنید؟

معافیت مالیاتی بیمه گذاران

بیمه عمر، یک پیشنهادردنشدنی

چگونه با مزیت معافیت مالیاتی بیمه عمر و زندگی،کاری کنیم که مشتریان با علاقه بیمه نامه را بخرند؟

پلن های پربازده بازاریابی و فروش بیمه های زندگی

پلن های بازاریابی و فروش

با این پلن ها به شدت میزان فروش خود را افزایش دهید و پورتفوی خود را چندین هزار نفری کنید

کتاب هایی که هر نماینده بیمه ای باید بخواند

پرطرفدارترین کتاب های فروش بیمه به پیشنهاد نمایندگان بیمه

سیاره مشتری

کتاب سیاره مشتری

هنر مشتری یابی در بیمه های عمر به سبک نانومارکتینگ، اولین رمان واره آموزش بازاریابی در صنعت بیمه کشور

125 راه اثبات شده برای فروش بیمه

125راه فروش بیمه های عمر

125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه، راه های فروش موفق بیمه به ویژه بیمه های عمر

کتاب نه به نه

کتاب «نه به نه» در فروش بیمه

آگاهی از این که چرا مردم بیمه‌ی عمر می‌خرند و چرا شما آن را می‌فروشید، بسیار مهم‌تر از این است که بدانید چگونه بیمه بفروشید

درباره ما

 تکنیک های بازاریابی و فروش بیمه یک نماینده ی بیمه، از ابتدای کار با چالش های فراوانی روبه رو شد و آنقدر مطالعه و جستجو کرد تا راههای مختلف بازاریابی و فروش بیمه را یاد گرفت. و اکنون این اطلاعات که روز به روز در حال افزایش است، در سایت " نماینده ی بیمه" در اختیار شما نمایندگان عزیز است.

بخوانید، اجرا کنید و از فروش خود لذت ببرید

آیا در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟

صفحات ما را در معروفترین شبکه های اجتماعی دنبال نمایید تا از خبرهای ما آگاه شوید

  حقوق تمامی مطلب محفوظ است   |    Design: سایت ستاپ